Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΘΕΜΑ: Συνάντηση εργασίας της ομάδας «Νηπιαγωγώντας» του Συλλόγου μας





Ο  Σύλλογος  μας    καλεί  όλες και όλους τις/ τους  συναδέλφους  Νηπιαγωγούς  στο  γραφείο  του  Συλλόγου  μας  την  Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου  και  ώρα 7:00 μ.μ.  προκειμένου να  πλαισιώσουν  και  να στηρίξουν  την  ομάδα  ΄΄ Νηπιαγωγώντας΄΄   ώστε να προγραμματίσουν τις δραστηριότητες για τη νέα συνδικαλιστική χρονιά.
Η ενεργή παρουσία όλων θα συμβάλλει  στη διαμόρφωση  απόψεων, προτάσεων  καθώς και στην  ανάληψη  πρωτοβουλιών  και  αποφάσεων  για  όλα  τα  θέματα που  απασχολούν  την προσχολική  εκπαίδευση.
Ο  Σύλλογός  όπως γνωρίζετε,  ενθάρρυνε  και  στήριξε  την  δημιουργία  της  ομάδας  Νηπιαγωγών του  Συλλόγου  μας  με  σκοπό να σταθεί   αρωγός σε  δράσεις  και  πρωτοβουλίες που έχουν  ως  στόχο  την  ανάδειξη  των  προβλημάτων  και  των  ιδιαιτεροτήτων  αλλά  και  την  αναζήτηση  λύσεων για  την  ικανοποίηση  των  ελλείψεων  και  αδυναμιών  υποστηρίζοντας τις συναδέλφους  της  προσχολικής  αγωγής στο  δύσκολο  έργο  τους.
Στα  πλαίσια αυτά  των  δραστηριοτήτων διοργάνωσε τα  παρακάτω  σεμινάρια:

§  Αξιολόγηση της  ποιότητας του  περιβάλλοντος της  προσχολικής  εκπαίδευσης με  Εισηγητή τον  κύριος Γραμματικόπουλος ΒασίληΛέκτορας του Πανεπιστημίου Κρήτης.

§  Πρακτικό- βιωματικό εργαστήριο κατασκευής κούκλας με την Αριάδνη Νόβακ.

§  « Eκπαιδευτικό  κουκλοθέατρο » με  εισηγήτρια την Επίκουρο του  Παιδαγωγικού Τμήματος  Αθηνών  Αντιγόνη  Παρούση.

§  Μάθηση μέσω διερεύνησης στα πλαίσια της διδακτικής των φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση: θερμική αγωγιμότητα, σκιές, πλανήτες,  σεισμοί …και ηφαίστεια  με  Εισηγητή τον Κύριο  Μιχαήλ Καλογιαννάκης Λέκτορας, Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

§  Ανάπτυξη και αξιολόγηση της γραφοκινητικής δεξιότητας στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία  με Εισηγήτρια την  Καλλιόπη Τρούλη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.

§  Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ανωγείων - Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφορία: .


    Πιστεύουμε ότι  στην  εποχή   της  κρίσης  οι  οικονομικές, κοινωνικές και συναισθηματικές συνέπειες της  έχουν  ως  αποδέκτες όχι  μόνο  τον  εκπαιδευτικό αλλά και τα  παιδιά  και  το  σχολείο  άμεσα  ή έμμεσα. Οι  μικροί  μαθητές  του  νηπιαγωγείου υφίστανται  τις  συνέπειες της  κρίσης γεγονός  που   μας υπαγορεύει την  δημιουργία  και  την  ενεργοποίηση  νέων  συλλογικοτήτων με  στόχο  την  διαμόρφωση  προτάσεων στις  νέες  συνθήκες που  προκύπτουν  καθημερινά.